sobota, 28 stycznia 2017

Kosz z "okienkiem"


Witajcie

Dzisiaj pokażę jak zrobić koszyk z okienkiem, który u mnie pełni rolę świecznika. Takie okienko może mieć dowolny kształt, je ze względu na zbliżające się walentynki postawiłam na serce :) A poza tym jest to komplet do znanego już Wam kosza w kształcie serca z rączką.



1. Wyplatamy dwa okrążenie dowolnym splotem, umieszczamy w wybranym miejscu serce z drutu, na brzegu którego zawracamy splot





2. Mój koszyczek ma dwa okienka więc najpierw wyplatam część miedzy nimi. 




3. Niepotrzebne rurki osnowy obcinamy




4. Wyplatamy do szczytu serc, na samej górze sztukujemy rurki osnowy, wplatając je w splot a dla pewności możemy je podkleić. Rurek roboczych, którymi wyplataliśmy nie obcinamy, tylko zostawiamy je na razie w spokoju ;)




5. Gdy środek jest wypleciony, zajmujemy się pozostałą częścią koszyka. Również zawracamy na brzegach serc.





6. Robimy taką samą ilość splotów co w środkowej części, a następnie idziemy wokół koszyczka. I tu musimy pamiętać aby dosztukować rurki osnowy. Robimy kilka okrążeń.





7. Bierzemy dodatkową rurkę i uzupełniamy środek serduszka, a z drugiej strony uzupełniamy jedną rurką roboczą, która została z wyplatania środka. Drugą obcinamy.





8. Robimy jeszcze ramkę wokół serduszek, skręcamy dwie rurki i przyklejamy wokół serc





Gotowe :)
Zakończenie zrobiłam znaną już wam metodą :)









5 komentarzy:

  1. Witam.Jestem Pani bardzo wdzięczna za ten blog.Teraz poznam sposoby wykonania koszyków przy pomocy różnych splotów.Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszę się że kursy sa przydatne :)

      Usuń
  2. Cudny komplet <3 oj korci mnie żeby stworzyć taki koszyczek, i napewno skorzystam z kursików :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też wpatrzona w twoje prace jestem w trakcie robienia pudełka techniką decupage. Jak skończę to poddam ho Twojej ocenie :)

      Usuń
    2. Super, czekam z niecierpliwością :)

      Usuń