środa, 26 kwietnia 2017

Jak zrobić przegródkę w koszyku

 

Witajcie :)



Po mojej dłuższej przerwie na blogu pokażę Wam sposób na przegródkę w koszyczku :) Tym sposobem możecie zrobić dowolną ilość i kombinację przegródek urozmaicając tym samym koszyczek :)



1. Pierwszym etapem jest zmierzenie wysokości naszego koszyczka. Należy to zrobić w środku a nie na zewnątrz koszyka.




2. Następnie na kartonie przykleiłam dobrze Wam znane profile, na których wyplatam koszyki, jeśli nie macie profili to możecie rozrysować linie w takiej odległości w jakiej zawsze wyplatacie koszyki. Posłużą nam one za szablon, który pomoże w prostym utrzymaniu splotu. Mój koszyk ma wysokość 8 cm ale przegródkę zrobię odrobinę niższą i będzie ona miała 7cm.




3. Układamy rurki i zaczynamy wyplatać splotem prostym jedną rurką. Ja zaczęłam jedną z rurek, zaginając ją w bok. Oczywiście kontrolujemy długość splotu i co chwilę sprawdzamy czy przegródka nie jest za długa.







4. Po zakończeniu wyplatania rurki przycinamy na długość ok 1-1,5 cm i zaginamy naprzemiennie w bok. Środkowe rurki wkładamy w splot, zostawiając tylko te na brzegach.





5. Wystające rurki oraz brzeg, który ma przylegać do dna smarujemy klejem i przyklejamy do koszyka. Przy dnie rurki przekładamy przez splot a u góry przyklejamy do koszyka.








Po dokładnym wyschnięciu całość bardzo dobrze się trzyma, jest stabilne i nie ma obawy odklejenia przegródki. :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz