wtorek, 10 stycznia 2017

Rączka z motylim węzłem




Witajcie  :)


Dzisiaj pokażę Wam jak w bardzo szybki i prosty sposób udekorować rączkę, aby wyglądała efektownie i niepowtarzalnie. Kurs będzie dotyczył rączki z motylim węzłem, który dla mnie jest naprawdę ślicznym węzłem :)



1. Najlepiej motyli węzeł wygląda na prostych lub lekko zgiętych rączkach. Ja wybrałam prostą rączkę, a do tego wzmocniłam ją za pomocą zwykłej przeplatanki. Rurkę prowadzimy naprzemiennie od prawej do lewej strony, zataczając ósemki.








2. Gdy już troszkę wypleciemy należy zaznaczyć środek rączki oraz dwa punkty w odległości 2-3 cm od środka po obu stronach. 




3. Gdy dojdziemy do pierwszego z trzech punktów przeplatankę zamieniamy na zwykły splot wokół rączki aż do trzeciego punktu




4. Rurkę prowadzimy pod spód a wychodząc na górę prowadzimy ją w drugą stronę układając w kształt litery C. Powstała pętla musi być lekko luźna ale nie za bardo, gdyż wtedy cały węzeł będzie za luźny




5. Następnie prowadzimy rurkę pod spodem na drugą stronę i tam też robimy pętelkę takiej samej wielkości ale musimy ją skrzyżować z pierwszą pętlą.




6. Rurka ponownie idzie pod spód i powtarza ścieżkę pierwszej pętli :) Aby węzeł być ścisły i się nie rozchodził rurki pod spodem możemy podkleić.

 



7. Robimy tyle okrążeń na ile mamy ochotę :) u mnie jest ich 3




8. Gdy już skończyliśmy węzeł, po drugiej stronie rączki również robimy przeplatankę





9. Aby zakończyć wystarczy końcówkę wsunąć pod splot




I takim oto sposobem rączka z motylim węzłem jest gotowa :)





2 komentarze: