czwartek, 8 grudnia 2016

Świąteczne choinki :)




Ufff w końcu koniec prac nad świątecznymi choinkami :)

Troszkę się napracowałam ale było warto. 

Zrobiłam kilkanaście choinek spiralek i kilkanaście w doniczce. Które Wam się podobają? Moje serce podbiła wrzosowa spiralka ze światełkami, które dodają jej bardzo świątecznej atmosfery. Dodatkowo jest udekorowana ręcznie malowanymi szyszkami :)

Wyplatanie choinek jest łatwe i szybkie ale trzeba poświęcić trochę czasu na zrobienie dekoracji. W tym roku bardzo spodobały mi się szyszki ombre, które sama pomalowałam. Możecie je zobaczyć tak jak wcześniej wspomniałam we wrzosowej spiralce ale również w czerwonej i zielonej choince na patyku :) Dodatkowo do dekoracji użyłam bombek, różnych kuleczek, koralików, kwiatów gwiazdy betlejemskiej, ogólnie wszystkiego co było pod ręką. Dodatkowego klimatu dodaje biała przecierka, którą wykonałam na każdej choince.

Mam nadzieję, że choinki podobają Wam się tak samo jak mi :)

A oto większość z nich


 




























A już teraz zapraszam Wszystkich za kilka dni na wpis, w którym pokaże jak zrobić choinkę w doniczce :)



















4 komentarze: