wtorek, 12 kwietnia 2016

Jak zrobić rączkę do koszyczka - wersja nr 1

 

Witajcie 

Dzisiejszy wpis będzie o tym jak zrobić rączkę do koszyczka ze wzorem przypominającym jodełkę.


1. Pierwszym krokiem jest przygotowanie rurek, które będą stanowiły trzon rączki. Rurki nr 1 i 3 są ro przedłużone rurki osnowy, w które włożyłam drut dla lepszego usztywnienia. Rurki są połączone ze sobą na środku. Niestety nie zrobiłam zdjęć, więc trzeba to sobie wyobrazić ;)
Rurka nr 2 jest bez druta i jest włożona między splot i sklejona.



2. Bierzemy rurkę, zginamy ją na pół i zakładamy za rurkę nr 1. Koniec z lewej strony (koniec A) przekładamy za rurkę nr 2


3. Rurkę B przekładamy przed rurkę nr 2 i za rurkę 3
 
 

4. Dalej przed rurkę 3 i za rurkę 2


5. Powracamy do rurki A, którą prowadzimy przed rurką 2, za rurką 1 i przed rurką 1



6, Teraz tak samo robimy z rurką B czyli przed rurką 2, za 3, przed 3 i za 2



7. Takim schematem idziemy do samego końca, grze rurkę 2 przekładamy przez splot i przyklejamy




8.Splot prowadzimy do samego brzegu koszyczka

 


9. A następnie ładnie wykańczamy rączkę :) Ja jeden koniec poprowadziłam przed rurkę 2, za 1 i tam ją obcięłam i przykleiłam do rurki nr 1 

 




10. Kolejna rurka poszła przed 2, za 3 i przed 3, a następnie za rurkę 2, gdzie ją przykleiłam i skróciłam



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz